Santiago de Compostela!!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy Sande - WaarBenJij.nu Santiago de Compostela!!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy Sande - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostela!!!

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

26 Juli 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

Hallo allemaal, Vanmiddag om half 2 stond ik op het plein voor de kathedraal in Santiago de Compostela. Het voelde geweldig! Het is erg leuk dat we 2 jaar geleden hier ook al geweest zijn, een gevoel van herkenning en tegelijkertijd de voldoening dat ik nu zelf als pelgrim hier ben aangekomen. Ik heb vandaag mijn Compostela opgehaald, morgen ga ik natuurlijk naar de pelgrimsmis en informatie verzamelen voor de tocht naar Finisterre. Een uitgebreider verslag van mijn belevenissen de laatste dagen volgt nog. Dus tot snel, groetjes, Dimphy.

• 26 Juli 2012 - 18:26

Van Corine:

Gefeliciteerd!!
    Vanochtend las ik door de woorden die Jos gisteren schreef dat je vandaag de punt op de i zou gaan zetten. Ik heb aan je gedacht vandaag. Wat een enorme prestatie heb je geleverd!!
    Met je lichaam, je benen in het bijzonder. Maar ook met je geest. Want er zal ongetwijfeld een hoop door je heen gegaan zijn, zo veel weken 'met jezelf'. Ik hoop er later over te horen.
    Maar voor nu: geniet van deze momenten en van de hereniging met Jos!
    Lieve groet
    Corine

• 26 Juli 2012 - 18:35

Jos:

Ja, fantastisch,
    Die herkenning moet erg leuk zijn. En nu als perlgrim!
    Fijn dat je direct belde!!! En zo vroeg al.
    Prima gedaan zeg in 43 dagen en je bent me dus te snel af geweest.
    Ik schreef gisteren al: er zit niets anders voor je op dan naar het einde van de wereld (Finisterre) te gaan.
    Alvast fijne dagen in Santiago. xxxxxxxxx

• 26 Juli 2012 - 18:45

Jan En Monique:

Gefeliciteeeeeerd!!
    Geweldig, Dimph, geniet ervan!

Liefs, Jan en Monique

• 26 Juli 2012 - 19:23

Ieke Jonkman:

Geweldig Dimphy, Santago al bereikt, proficiat! Wat een prestatie in vele opzichten! Geniet van alles om je heen! Groetjes, Fridus en Mieke

• 26 Juli 2012 - 19:49

...:

Hoi Dimphy,

Geweldig wat een prestatie, we spraken gisteravond Jos en hij vertelde dat je uiteindelijk een week eerder bent gearriveerd! Zal heel bijzonder zijn de laatste kilometers en dan aankomen! Ik begrijp dat je nog een paar dagen verder gaat naar de kust; ga je je schoenen verbranden?!
    Geniet van de laatste weken aldaar en tot ziens straks weer op de Sparrenhoeven!
    groetjes Vincent en Jeannette

• 26 Juli 2012 - 20:07

Toos:

Proficiat met het bereiken van Santiago.
    Wat heb je het goed gedaan. En nu naar Finisterra, wat een bijzonder mooi traject is. Erg knap dat je het erachteraan doet. En op dit traject is het vooral genieten van de mooie omgeving en de grillige kust.
    Maak er nog maar enkele mooie dagen van.

• 26 Juli 2012 - 20:09

Marijke:

Wauw! Nu al in Santiago. Wat een feestelijk gevoel moet dat zijn voor je. En dan morgen de pelgrimsmis, waarin je als pelgrim verwelkomd wordt. Bijzonder hoor.
    Ga je ook nog het laatste stukje naar Finisterre? Je laten begroeten door de zee, op het uiterste puntje? Ik wens je veel genieten van het laatste deel van je reis en van het weerzien met Jos. En daarna weer verder met alle bagage die je nu hebt opgedaan..(of achtergelaten? )
    Henk laat je groeten, hij zit bij de Zeeuwse kust.
    tot gauw weer ziens, Marijke

• 26 Juli 2012 - 21:03

Marianne En Hans:

Wauw Dymph; volgens Marianne ben je een "wereldwijf" die, volgens Jos dus, alleen nog maar naar dat einde kan wandelen!
    Geweldig, we zijn trots op je en hebben enorm genoten van je verhalen.
    Nog fijne dagen daar en behouden thuiskomst.
    Groeten vanuit de boot van Oslo naar Denemarken ( weer huiswaarts ... :-(. )
    Marianne en Hans

• 26 Juli 2012 - 21:09

Ron:

Geweldig Dimphy. Een topprestatie. Geniet nog van je verblijf op deze bijzondere plek. Elly en Ron

• 26 Juli 2012 - 22:05

Vera:

Wat een fantastische prestatie Dimphy, chapeau!! Leuke foto ook, zo stralend! Geniet nog van al het moois daar. Lieve groet, Vera

• 26 Juli 2012 - 22:39

Lodewijk:

Ha die Dimphy,

Doel bereikt, geest gereinigd en manlief overtroffen. Jij bereikte je doel zowel lichamelijk als geestelijk! Proficiat! Jos miste de cirque de solitude maar jij verkreeg je Santiago. Hulde.
    Ik hoop je reisverslag nog eens live te vernemen maar voor nu genoeg pluimen.
    Kom goed terug en laat me weten wanneer je weer thuis bent.

groeten uit een zonnig Frankrijk

www.lapouze.nl

• 26 Juli 2012 - 22:42

Anniek Anton:

geweldig !!!!!!!gefeliciteerd geniet van het bijzondere gevoel dat dit zal opleveren.
    liefs van onstaan

• 26 Juli 2012 - 23:01

Bernadette.:

Fantastisch,Dimphie,wat een prestatie!!!! Wat moet dat een voldaan en rijk gevoel geven!! En eigenlijk ook zo snel je vele kilometers afgelegd. Chapeau hoor! Je mag trots op jezelf zijn. En nu dus nog naar Finisterre? Wij doen het jou niet na! Geniet van alles daar en straks natuurlijk ook van het weerzien met Jos!!!! Lieve groeten van Jan en Bernadette.

• 26 Juli 2012 - 23:01

Hoi Dimphy:

Heerlijk dat je er bent! Rust lekker uit en bijna zie je Jos weer! groetjes Phily en Martin.

• 27 Juli 2012 - 06:30

Frank:

Hoi Dimphy, eindelijk dat moment waar je eigenlijk al zo lang mee bezig bent geweest, moet fantastisch zijn !! Het effekt van deze lange, mooie reis is een onuitwisbare indruk en een herinnering die je bagage geeft voor de rest van je leven !! Keitrots op je !

Goede terugreis !
    Je ex-collega Frank

• 27 Juli 2012 - 06:52

Arthur Kuilboer:

Dag Dymphy, wat fantastisch dat je deze mijlpaal hebt bereikt. Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat het je zou lukken maar nu ik lees dat je er bent is het toch werkelijk te gek! Ik ben heel benieuwd naar het laatste stuk van de reis. Tot gauw!

• 27 Juli 2012 - 08:09

Ine:

gefeliciteerd dimphy
    en dan een week eerder dan verwacht.Kun je heerlijk uitrusten en genieten.Je hebt jezelf goed leren kennen als je zo weken in je eentje wandelt,je denkt voortdurend.geniet ervan samen met jos
    groet ine

• 27 Juli 2012 - 08:38

Proficiat:

Dimphy,
    Gefeliciteerd. Je doel bereikt, veel mensen ontmoet. En nu wachten op Jos. Ik begrijp nog één wandeling naar Finisterre, genieten van het uitzicht en misschien wel de wandelschoenen met een grote zwaai de golven in?? Of bewaar je ze voor een volgende uitdaging. Tot ziens in Rosmalen en ik zie je vast nog een keer bij de fysio, want je zult toch ook moeten aftrainen na zo'n duurloop.
    groeten, Martin

• 27 Juli 2012 - 08:48

Gerda:

Hallo Dimphy, fantastisch dat je er al bent. Gefeliciteerd met deze prestatie, je mag trots zijn op jezelf. Wij hebben genoten van je reisverslagen en hopen gauw je verhalen te horen maar nu eerst nog een tijdje lekker genieten! Groeten Gerda en Jo

• 27 Juli 2012 - 09:30

Joke:

Dag Dimphy,
    Gefeliciteerd! Wat een fantastische prestatie!!
    Fijn dat de reis goed verlopen is. Je zal ons heel veel te vertellen hebben op onze eerste boekavond. Verder nog een fijne tijd met Jos samen.
    Groetjes.

• 27 Juli 2012 - 10:03

Anita En Jim:

Hallo Dimphy,

Geweldige prestatie! Niets mooier dan een fantastisch doel stellen en het dan zo overtuigend halen.Daar mag je super trots op zijn en nu maar genieten (is ook een heel mooi doel :-)).

Heb gisteren met Jim nog even het traject bekeken. Zijn reactie: whooooooh.

Groeten, Anita en Jim

• 27 Juli 2012 - 10:52

Anita :

Hi Dympy, gefeliciteerd met je prestatie, pfffhhh ondanks alle mooie dingen die je onderweg gezien hebt, de prachtige mensen die je ontmoet hebt toch ongelooflijk ver lopen.
    Geniet van je prestatie en de mooie herinneringen, tot gauw Anita

• 27 Juli 2012 - 17:05

Ger:

Hoi Dimphy

Geweldig noem ik jouw prestatie. Meer dan een felicitatie waard.
    Vele mooie , maar ook moeilije ervaringen denk ik.
    Doorzettingsvermoegen, moed, durf, lef, één met die mooie en soms
    grillige natuur. Dit alles prima verpakt in ontzettend mooie en zeer
    boeiende reisverslagen
    Prima dat je je doel bereikt hebt, Santiago de Compostella.
    Bewondering overheerst.
    Geniet nog lang na van deze "tocht der tochten"

Groetjes
    Ger

• 27 Juli 2012 - 18:18

Marjan:

Proficiat Dimphy!

Vanuit een zonnig Barr in Frankrijk lees ik dit verslag. Knap hoor en tot in Rosmalen.

Marjan

• 28 Juli 2012 - 09:52

Marjo En Ruud:

Lieve Dimpy, Super geluk gewenst met je loffelijke inspanningen, die geleid hebben tot dit prachtige resultaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Was de intocht omgeven met blijken van waardering zoals dat gebruikelijk is bij de Vierdaagse in Nijmegen, vrijdags langs de "Via Gladiola"? Waarschijnlijk niet. Maar dat zal dubbeldik goedgemaakt worden in de jouw zo vertrouwde Pelgrims-Mis, waarbij je met vele lotgenoten Sint Jacobus zult gedenken, die overigens op 25 juli zijn gedenkdag heeft mogen laten vieren. En nog ben je niet te stuiten, want de tocht naar Cap Finistere moet er nog aan worden toegevoegd. Doe je dat alleen of samen met Jos ? Wij hopen, dat je op die tocht met even zoveel voldoening kunt terugkijken als je is gegund tijdens de vorige reis. Tot gauw in Rosmalen.
    Veel liefs voor jouw, Dimphy en Jos en natuurlijk Celine, Merlijn en Mathijs en hun naaste vriend(in).

• 28 Juli 2012 - 11:38

Celine:

Goed gedaan mama! Super goed! Knap hoor! Jeejtje wat een reis en wat een ervaringen! Ik ben APETROTS!! ;) Je bent een topper!!! Genietse op je extra stuk!! ;)

Dikke Kus Lien

• 28 Juli 2012 - 11:55

Mario En Loes:

Dag Dymphy,

Wat een geweldige prestatie heb jij geleverd. We denken er allemaal wel eens over maar doen het niet.....jij dus wel!! Chapeau voor het geleverde huzarenstukje en we hopen van harte dat het vele onvergetelijke momenten en inzichten heeft opgeleverd. Eigenlijk twijfelen we daar niet niet aan.

Geniet van de hereniging met Jos en de kids!!!!

Mario en Loes

• 28 Juli 2012 - 13:30

28 Juli 2012 Door Lieke Van Santvoort:

de wens is vervuld . Jouw wens moet ik zeggen natuurlijk. Ik zou zoiets wel willen kunnen
    maar bij een paar uurtjes wandelen zonder bagage (hooguit met plu) is de zaak wel bekeken.
    Een of andere heilige heeft je zeker steeds begeleid en behoed voor blaren en andere lichamelijke ongemakken. Of heb je dit verzwegen voor ons? jE HEBT JE TOETJE IN DE VORM VAN HET MEEST WESTELIJKE PUNT VAN EUROPA NOG VOOR DE BOEG.
    hEEL VEEL SUCCES EN...GENIETEN MAAR. jE HEBT EEN HEEL GROOT EI GELEGD DIMPHY,LAAT ZE MAAR KOMEN.
    HEEL VEEL LIEFS , SEE YOU LATER. LIEKE